SABAH

...SELAMAT DATANG...

Selamat datang ke forum sabahan.bigforumpro.com
Selain daripada berforum di sini, komuniti ini juga aktif dalam outing di luar.

Mulaakan Topik Forum Anda hari ini untuk mendapatkan feedback daripada user lain.
SABAH

Komuniti Sabah - Negeri Dibawah Bayu

SELAMAT DATANG KE SABAHAN.BIGFORUMPRO.COM BERFORUM UNTUK MENGUPAS PERSOALAN DAN SEGALA MASALAH YANG ANDA HADAPI BERSAMA-SAMA DENGAN RAKAN ONLINE SABAHAN. TEMUI PENYELESAIAN PERSOALAN ANDA MELALUI INTERNET.

    yeokok_rosse-----de tYme....

    Share

    (o.egem.o)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (o.egem.o) on Thu Feb 19, 2009 11:27 pm

    kehadapan insan baru yg di ingati selalu..
    erm yeokok sihat? Smile

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Fri Feb 20, 2009 12:19 am

    :miss:...
    sihat...syukur alhamdulillah......
    Muah!!


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sat Feb 21, 2009 1:09 am

    21.02.2009 ( 01.06am) sabtu

    :salam:...

    semalam wat kaja...
    kaja yg di bawa dr opis...:malas:..
    panat nyaaa,...Crying or Very sad...
    emmm :malas:
    jap lg mok tdo...
    esok kna bgn awl lg...
    kena p kaja...
    arggg.... Tekanan! Tekanan!
    apa bole wat...
    ari isnin mok tender uda kaja...
    Sad..panat nyaaa...
    emm..2jak la..
    skrg nie pown br jak siap beberapa tugasan..
    esok masih ada lg d opis...
    :malas:..sedang menanti

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 01.09am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Feb 24, 2009 12:13 am

    23.02.2009 ( 23.50am ) isnin

    :salam:...

    Sad.......tepat jam 9.45am...

    Sad... aku mengalami 1 peristiwa yg sangat 'memfobiakan'....
    Sad...melihat nya kembali..membuat aku teringat kn semula 'kejadian' paling gila dalam hidup sa....

    Crying or Very sad...AKU DI RAGUTTTTTTTTTTTTTTTTTT...........Crying or Very sad
    sampai hati nya org gila itu....

    ceriteranyaaa.....

    aku blk uma semula untuk mendapatkan satu 'barang penting' untuk kegunaan pada hari ini...jd, dalam jam 9.20 aku smpi uma n seterusnya mengambil barang itu....pada mulanya, aku terasa untuk baring seketika kerana kepala ku mmg benar2 sakit n pening....di tambah lg, aku penat kerana terpaksa jalan cepat...

    tp, niat ku tidak ku teruskan....malah, aku terus keluar uma n menuju ke 'bus stop' untuk mendapatkan bas penumpang...pada mulanya..aku berdiri sahaja untuk memerhatikan n menunggu bas...

    DAN....dalam masa yg sama...berhenti sebuah motor yg di tunggangi oleh seorang lelaki...( tinggi, kurus, sepertinya org bajau....'MABUK'....)..dia berhenti di hujung kiri bas stop..mn kala aku duduk di hujung kanan bas stop....aku tidak ambil peduli pasal lelaki td kerana aku cuma berharap adanya bas secepat yg mungkin..kerana fikirkan kerja yg menunggu di opis...

    DAN..TIDAK AKU SEDARI....rupa2nya lelaki td telah berada di sebelah aku....lalu dengan pantas menarik 'beg hp' yg tergantung di lengan tangan kananku...aku panik kerana ia berlalu secara tiba2...aku cuba melawan..tetapi 'DIA SEORANG LELAKI YG KUAT N MABUK' menyebabkan aku terundur ke belakang kerana di tolak olehnya...ini menyebabkan bahu tangan sblh kanan terseliuh..( n sehingga kini sakit..Sad..)..aku masih cuba menarik beg itu sb ianya masih tersangkut di lengan ku...dan aku cuma mendengar...'BAGI DUIT KAU!!!!..BAGI DUIT KAU!!!...BAGI DUIT KAU!!!..' sehinggalah dia menyatakan...'ADA PISAU DI POKET SA NIE!!! BAGI DUIT KAU....KALAU TIDAK.......................bayangkan..Crying or Very sad..kalau tidak aku lepaskan..apa akan jadi pada diriku...????.....kata2 itu menyebabkan aku lemah n memudahkan dia menarik beg itu...aku panik...tanpa sedar, aku menarik hujung bajunya....menyebabkan aku terikut dia yg menuju ke motornya....dan aku tidak tahu kenapa aku tidak melepaskan pegangan ku pada bajunya....yg akhirnya menyebabkan 'AKU TERJATUH KE JALAN RAYA N TANGAN KIRI KU TERGESER PADA JALAN'....

    apa yg aku rasakan....'KENAPA TIADA YG PRIHATIN'....'KENAPA TIDAK MEMBANTU'...sedangkan pd ms yg sama trafik lite adalah merah..n kereta tidak putus2 lalu...'KENAPA????'...aku terkedu n menangis......tanpa menyedari aku di kerumuni oleh orang....itu menyebabkan aku semakin 'TRAUMA N PANIK' dan sehingga itu la aku menangis....'TANPA MALU'....aku langsung tidak menyedari tangan ku luka sehingga la ada yg bertanya 'LAPOR BALAI POLIS ATAU PEGI HOSPITAL??...TERUK LUKA DI TANGAN KAU NIE??...aku cuma terus2an menangis..tanpa mempedulikan kata2 atau pertanyaan org itu...

    Sad...sehingga kini, aku merasa 'TRAUMA' untuk melihat motor berhenti di depan ku....'MUNGKINKAH AKU AKAN MENANGIS LAGI??'...Sad...Sad..aku betul2 'TRAUMA'.....

    kenapa hari ini malang bagi aku???.....

    syukur, aku tidak mengalami kecederaan yg serius cuma sedikit calar pada tangan kiri dan terseliuh tangan sblh kanan....dan lagi, aku cuma kehilangan hp & beberapa duit dalam beg itu....sangat bersyukur kerana aku tidak membawa 'BEG SANDANG' sekali....bounce bounce

    cuma, apa yg aku rasakan sekarang adalah...
    'KENAPA AKU MERASA TAKUT UNTUK MELIHAT TEMPAT KEJADIAN???'....
    pale pale pale pale pale

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 12.10am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    gundave85
    Sabahan Miner
    Sabahan Miner

    Male
    Number of posts : 1752
    Age : 31
    Location : siring belah kanan bahu jalan foh sang...
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2008-12-04

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by gundave85 on Tue Feb 24, 2009 12:21 am

    Shocked ...sis rosse...
    sa sgt b'simpati dgn apa yg t'lah ko alami... Sad
    nasib bek brg yg hilang..kalo sis rosse...adehh, palis2... Sad
    syukurlah sis rosse nda apa2...anggap ja kjadian tu sbg tak pnah tjadi..
    :korek:

    JYNN
    Orang Lama
    Orang Lama

    Female
    Number of posts : 391
    Age : 106
    Location : Bukit Padang United
    Popular :
    100 / 100100 / 100

    Registration date : 2008-07-21

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by JYNN on Tue Feb 24, 2009 12:48 am

    OMG.. rosse, i'm sorry to hear that..harap ko kembali tenang sana..sabar jak.. dan harap2 c pencopet ndak berperikemanusiaan tu mendapat balasan yg setimpal..kalo ndak hari ni esok..kalo ndak esok, lusa..dan seterusnya..yg pasti mesti ada balasannya..cheer up ya rosse..sip bek teda yg lebih worst berlaku..beg leh diganti..yg penting syukur laa ko slamat...let me hug u sis..(sorry teda tu icon hug cini..)

    (`r.Lѕ)
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 7712
    Age : 30
    Location : Atas Pokok Tarap.ekekek..
    Popular :
    90 / 10090 / 100

    Registration date : 2008-10-21

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (`r.Lѕ) on Tue Feb 24, 2009 12:52 am

    Sad astaga...jahat jgk urg mabuk tu sis rosse..baik sist pindah dri rmah tu..
    mgkin jgk org tu selalu npak sis tggu bas sana..dn dia tau jam brapa sis blik dn kuar..

    sa rasa bkn org tu mabuk.tpi dia mabuk dgn syabu...org yg mkn syabu.mcm npak mabuk arak.... :-@ . klau org isap gam.mata nya merah menyala..kin takut....

    tu la sa takut jln sdirian... Sad ...takut sekali...nasip baik sis xda pa2 jgk..xpa la bri yg hilang....yg pnting keselamatan sis...org tu perlu kan duit..sbb ketagi syabu...

    Sad mau d paluk tu beg....nda buli sandai ja d bahu.... Sad kin seram jgk..
    sa tkut dgr org kena ragut,sbb dlu anak spupuh sa yg 10 thn kena rogol n kena bunuh oleh org yg mkn syabu.... Crying or Very sad

    brsyukur la sis..ko slmat....klau sis jln..baik ada kwan....
    Sad sis berihat la..

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Feb 24, 2009 9:53 am

    Sad tq kawan2.......mmg perit kalau sendiri mengalaminya..apa lg kalau selepas mengalaminya......terdapat kesan luka yg mungkin 'kekal'.....ini menyebabkan 'kejadian semalam' seolah2 masih segar dalam ingatan...ingin di lupakan tapi, kesannya yg 'trauma' tidak dapat di elakkan..apa lg kalau melihat tempat kejadian...memory itu pasti akan hadir...Sad...

    semoga ianya hanya sekali dalam seumur hidup............. silent silent


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    most
    Pegawai Waran 1
    Pegawai Waran 1

    Male
    Number of posts : 195
    Age : 26
    Location : Depan Laptop
    Popular :
    499 / 100499 / 100

    Registration date : 2009-02-24

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by most on Wed Feb 25, 2009 7:17 pm

    kucing ko kaitu?? :duh: kiut jg la kucing ko ne,,,,sa pun ada kucing tau,,,,,,ari2 sa bg dia practice spin lagu,,,mcm DJ yg selalu spin d room sabah e2,,,wakakak..gelak!gelak! . skang umur dia suda melangkau 1tahun 2bulan 3hari 4jam 45minit 30saat dr yg ko baca page ne la,,hahah gelak! gelak! gelak! gelak! gelak! gelak! gelak! ko mo tinguk kh,,, twisted twisted twisted

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Wed Feb 25, 2009 7:50 pm

    Very Happy dj.most...comey kusing kow.... gelak! gelak! poco2 pala dia ehh...cm na kow ajar 2... gelak!


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sat Feb 28, 2009 6:24 am

    28.02.2009 ( 06.20am ) sabtu

    :salam:...

    __________________________________________

    hari nie aku bgn awal sekitar jam 5am...sb sebentar lg aku akan berangkat ke keningau....aku ke keningau sb dengar kata ada reunion bagi bekas2 pelajar smt keningau ( tekniken )...jd aku xmau ketinggalan..so, aku menyertainya...

    apa yg aku perlu bawa???...:thinking:...adehh...bawa diri seja la Smile....hehehehehe.....

    xsabar nk jumpa kawan2 lama yg 1 batch ngan aku,.....agaknya da 8/9 tahun da berlalu...n begitu lama!!!!...Surprised ...hehehehehhe..apa2 pown..aku akn sampai d sana dalam beberapa jam dr sekarang...

    wahai keningau...
    aku merindui mu...
    SMT Keningau aka Tekniken...
    BAtch for 2000/2001

    c u there tekniken...
    :miss:...

    doakan keselamatan aku wahai kawan2ku semua.....
    Smile...Smile...Smile...

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 06.24am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    Kathy_dragos
    Sarjan
    Sarjan

    Female
    Number of posts : 56
    Age : 26
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2009-02-27

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by Kathy_dragos on Sat Feb 28, 2009 9:07 am

    siok nya...

    ko skarang kerja suda la ni kan..?

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 9:22 pm

    Kathy_dragos wrote:siok nya...

    ko skarang kerja suda la ni kan..?

    Very Happy eya..keja suda..kekekekeke...emm...mmg siuk suga koz dpt jmpa fren lama......tp, ari 2 sket seja yg dtg...Sad


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (o.egem.o)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (o.egem.o) on Sun Mar 01, 2009 9:26 pm

    wah c yeokok jht ba..
    ndak melyn ni..
    adeh mungkin ko nmpk aku ni xspt yg ko sangkah2 ba kn.. Sad

    saf zkuga
    Sabahan Sporty
    Sabahan Sporty

    Male
    Number of posts : 5100
    Age : 30
    Location : kota kinabalu
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2009-01-30

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by saf zkuga on Sun Mar 01, 2009 9:29 pm

    melayan jg pun tu kan sis rosse.... Smile

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 9:31 pm

    pengsem wrote:wah c yeokok jht ba..
    ndak melyn ni..
    adeh mungkin ko nmpk aku ni xspt yg ko sangkah2 ba kn.. Sad

    adehhh...Razz....sepa ndak melayan..... teaser .....malu2 kusing lg nie c pengsem......nemaw kwn lau malu2 kusing...... :hide: ......ahaaa..ndak ba pengsem....sa mok tgr tp kow 2 malu2 baa............tgk..sa tya pown ko balas sket2 seja....Sad...Sad....cian sa nie


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 9:32 pm

    saf zkuga wrote:melayan jg pun tu kan sis rosse.... Smile

    Embarassed eya ba kn saf...bgs nya sa melayan 2.... :hide:


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (o.egem.o)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (o.egem.o) on Sun Mar 01, 2009 9:34 pm

    well..
    c saf mmg sedia maklum c pengsem ni mmg pemalu org nya..
    2la mo trn outing pn fikir 2x lg ni..ehehe..

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 10:28 pm

    :duh: kanak pikiq lagi ka lau mok p outing....jan la masam 2 baa... :ewah: yg ptg kita dpt enjoy n serasi ketika 'outing'...kn best :best: lau dpt jmpa depan2....bukan hanya d sabahan forum..tp tp semasa outing....idea!


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 10:55 pm

    01.03.2009 ( 22.43pm ) ahad

    :salam:...

    imbasan ke keningau pada 28.02.09 bersamaan hari sabtu...

    tepat jam 7.30 bertolak dr rumah KK ke keningau dengan tiga kawan yg juga sama batch ketika belajar di teknik thn 2000/2001...

    aduii....gila banar ehh......'BANJARAN CROCKER'......banar2 menguji tahap pemanduan yg tinggi.....uuhhhh.....curam sangat...n xnpk ketinggiannya....waaaaaaaaa.............tinggi 'BETULLLLLLL'.....kompom bg org tua....pasti akan lemah jantung....( p/s : org tua di larang melalui kawasan itu )..... pale...dangerrr

    hanya itu la sahaja cabaran yg sangat 'menyeramkan' sekiranya teringin ke keningau melalui jalan 'KIMANIS'....huuuu.....serammmmmmmm....

    apa2 pown, sampai keningau ketika jam 10.++...n terus menuju ke smt keningau.. di sana seperti batch aku yg ramai..hahahaha...tp, jumlah yg hadir mmg sikit...sangat sikit...cian kn...

    apa2 pown segala aktiviti yg di rancang tetap di teruskan....n semangat untuk 'bermeeting alumni' juga terasa...hahahahahha..Very Happy...Very Happy..
    apa yg menarik ialah ketika memilih 'yang dipertua' untuk alumni 2009...n mmg masih terasa seolah2 'SEORANG PELAJAR TEKNIKEN'....Smile...Smile...:best:

    acara selesai jam 1.30pm....selepas menjamu selera.....para xstdnt tekniken melawat asrama yg sekian lamanya tidak di lawati...hehehehe....kira xseberapa cantik suda...Surprised....

    apa2 pown...mmg best la..:best:..jumpa ngan kawan2 lama...n yg paling best nie.......batch aku yg paling ramai datang....:miow:..:miow:..semangat batch 2000/2001...yehaaaaaa..... :ewah: :ewah: :ewah:

    ok la..itu jak....gelak!...panat sa..Razz

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 22.52pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    not21
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Female
    Number of posts : 1810
    Age : 29
    Location : smwhere in kk
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2009-02-08

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by not21 on Sun Mar 01, 2009 11:29 pm

    yeokok_rosse@nanacey wrote:23.02.2009 ( 23.50am ) isnin

    :salam:...

    Sad.......tepat jam 9.45am...

    Sad... aku mengalami 1 peristiwa yg sangat 'memfobiakan'....
    Sad...melihat nya kembali..membuat aku teringat kn semula 'kejadian' paling gila dalam hidup sa....

    Crying or Very sad...AKU DI RAGUTTTTTTTTTTTTTTTTTT...........Crying or Very sad
    sampai hati nya org gila itu....

    ceriteranyaaa.....

    aku blk uma semula untuk mendapatkan satu 'barang penting' untuk kegunaan pada hari ini...jd, dalam jam 9.20 aku smpi uma n seterusnya mengambil barang itu....pada mulanya, aku terasa untuk baring seketika kerana kepala ku mmg benar2 sakit n pening....di tambah lg, aku penat kerana terpaksa jalan cepat...

    tp, niat ku tidak ku teruskan....malah, aku terus keluar uma n menuju ke 'bus stop' untuk mendapatkan bas penumpang...pada mulanya..aku berdiri sahaja untuk memerhatikan n menunggu bas...

    DAN....dalam masa yg sama...berhenti sebuah motor yg di tunggangi oleh seorang lelaki...( tinggi, kurus, sepertinya org bajau....'MABUK'....)..dia berhenti di hujung kiri bas stop..mn kala aku duduk di hujung kanan bas stop....aku tidak ambil peduli pasal lelaki td kerana aku cuma berharap adanya bas secepat yg mungkin..kerana fikirkan kerja yg menunggu di opis...

    DAN..TIDAK AKU SEDARI....rupa2nya lelaki td telah berada di sebelah aku....lalu dengan pantas menarik 'beg hp' yg tergantung di lengan tangan kananku...aku panik kerana ia berlalu secara tiba2...aku cuba melawan..tetapi 'DIA SEORANG LELAKI YG KUAT N MABUK' menyebabkan aku terundur ke belakang kerana di tolak olehnya...ini menyebabkan bahu tangan sblh kanan terseliuh..( n sehingga kini sakit..Sad..)..aku masih cuba menarik beg itu sb ianya masih tersangkut di lengan ku...dan aku cuma mendengar...'BAGI DUIT KAU!!!!..BAGI DUIT KAU!!!...BAGI DUIT KAU!!!..' sehinggalah dia menyatakan...'ADA PISAU DI POKET SA NIE!!! BAGI DUIT KAU....KALAU TIDAK.......................bayangkan..Crying or Very sad..kalau tidak aku lepaskan..apa akan jadi pada diriku...????.....kata2 itu menyebabkan aku lemah n memudahkan dia menarik beg itu...aku panik...tanpa sedar, aku menarik hujung bajunya....menyebabkan aku terikut dia yg menuju ke motornya....dan aku tidak tahu kenapa aku tidak melepaskan pegangan ku pada bajunya....yg akhirnya menyebabkan 'AKU TERJATUH KE JALAN RAYA N TANGAN KIRI KU TERGESER PADA JALAN'....

    apa yg aku rasakan....'KENAPA TIADA YG PRIHATIN'....'KENAPA TIDAK MEMBANTU'...sedangkan pd ms yg sama trafik lite adalah merah..n kereta tidak putus2 lalu...'KENAPA????'...aku terkedu n menangis......tanpa menyedari aku di kerumuni oleh orang....itu menyebabkan aku semakin 'TRAUMA N PANIK' dan sehingga itu la aku menangis....'TANPA MALU'....aku langsung tidak menyedari tangan ku luka sehingga la ada yg bertanya 'LAPOR BALAI POLIS ATAU PEGI HOSPITAL??...TERUK LUKA DI TANGAN KAU NIE??...aku cuma terus2an menangis..tanpa mempedulikan kata2 atau pertanyaan org itu...

    Sad...sehingga kini, aku merasa 'TRAUMA' untuk melihat motor berhenti di depan ku....'MUNGKINKAH AKU AKAN MENANGIS LAGI??'...Sad...Sad..aku betul2 'TRAUMA'.....

    kenapa hari ini malang bagi aku???.....

    syukur, aku tidak mengalami kecederaan yg serius cuma sedikit calar pada tangan kiri dan terseliuh tangan sblh kanan....dan lagi, aku cuma kehilangan hp & beberapa duit dalam beg itu....sangat bersyukur kerana aku tidak membawa 'BEG SANDANG' sekali....bounce bounce

    cuma, apa yg aku rasakan sekarang adalah...
    'KENAPA AKU MERASA TAKUT UNTUK MELIHAT TEMPAT KEJADIAN???'....
    pale pale pale pale pale

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 12.10am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you

    Sad so this is that story... so sorry rosse...i didnt c this back tat day... so sorry.... i know how you feel...i have been throught the same situation the 1st year i came studying in kk... there at gaya street.. a guy try doing that to me and my 2 other friends.. but in the end it turn out as trauma as you... still remember that guy face...also rosse,iam sorry for making you tell it to me that time at the dinner table...so sorry, i made you think bout it again... so sorry... Sad

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Mar 01, 2009 11:39 pm

    Smile its ok not21...xpa.....lg pun...xsala jg lau org nk tau kn....mn tau buli bg info supaya kita suma buli berhati2...n suda tahu apa yg perlu di lakukan....tq koz take care of me......im fine oredy.....tq...we oll have a bad story....n its really make us....'trauma n fobia'...wat ever.....jangan la kita ingat hal2 yg 'menyeramkan' ...nti kita sndiri yg 'terasa' kembali....pale....

    janji, kita 'TIDAK MELALUINYA' semula.....mmg 'trauma'...but suda takdir....so, apa yg sa perlu lakukan..'teruskan' hidup n lupakan yg berlalu....lalui hari2 akan datang....begitu jg ngan not21...kita sama2 melupakan cerita yg buruk itu yaa...idea!


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Mar 09, 2009 8:51 pm

    09.03.2009 ( 20.44pm ) isnin

    :salam:...
    _______________________________________

    hari ini maulidur rasul..
    aku stay d uma jak
    awal pagi suda bangun...
    sekitar jam 5 am...
    perut memulas....dr semalam..Crying or Very sad..
    mmg sakit...
    binci btl..
    agaknya makan banyak kot...
    huhuhuhuhuuhu...
    gelak!...da lama xmakan byk...

    gelak!..n awal pagi jg serang forum...
    eran sa nie..ehh...
    pas tu....br nk smbg tdo...
    lagi perut memulas..
    Crying or Very sad..tulungggggggg....
    kompom perut buat hal lg..huh..

    watever...layan pm kengkwn..
    n de spicil one....:miss:
    hahahaha....keteh...
    ada kaja.....br dia tahu.....:hide:

    den..smbg la tdo lg..
    ahaaa....
    kanak kacau lg nie..Crying or Very sad..
    nes bek sekejap seja...
    so, xbley tdo....smbg forum..
    pas2 bgn n mandi..
    memasak..makan..
    huh..:thinking:..apa lg..

    no more...
    baca majalah smpi tetido...
    neh....br tahu..
    bgn jam 7pm...
    4hr tdo tu...wakakakaka..gelak!..
    apa xnya..sedap tdo..
    hujan lg tu..yuhuuuu..:miow:..

    pas 2 bgn...
    mandi...mamam kek...
    smbg forum...
    :miow:....

    dat oll seja la...
    jap lg mok tgk mubie.....
    hehehehehehehe

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 20.51pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Mar 10, 2009 12:41 am

    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    xtahan sa nie....................
    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    perut sa sakit betullllllllllll
    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Mar 10, 2009 8:04 pm

    10.03.2009 ( 20.00pm ) selasa

    :salam:...

    __________________________________________

    hari ini aku apply cuti...MC..
    sebabnya...
    aku sakit perut...
    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangat sakit...
    mmg xtertahan...
    smpi sa xtdo semalam..
    gara2 kesakitan yg melampau...
    sa tahan...
    sa muntah...
    sa cirit birit...
    sa 'tumbuk' perut..
    mmg xtahan suda..
    sa guling2 d katil..
    masih jg sama..
    Crying or Very sad..Crying or Very sad..Crying or Very sad..
    ahhhhh..deritanyaaaaa........

    sa dapat lelap mata sekejap2 seja...
    pastu sakit menyerang lg..
    adehhh......
    ( sekarang nie pun masih sakit )
    entah.....
    apa suda jadi....
    adehh.....xtahan sa..Crying or Very sad..

    suda sa mamam ubat..
    tp, sakit xjg pudar..
    ahh..kenapa macam nie...
    uhhh...sakit xtertahan...
    apa ada dalam perut???
    tk kn sb terlalu byk makan ari ahad tu..
    ehh....Sad..

    sa masak bubur ayam..
    tp, macam xdak selera..
    cm na nie ahh...
    Crying or Very sad..Crying or Very sad...Crying or Very sad..

    betul2 sengsara.....

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 20.01pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    Sponsored content

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by Sponsored content Today at 11:54 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 11:54 am