SABAH

...SELAMAT DATANG...

Selamat datang ke forum sabahan.bigforumpro.com
Selain daripada berforum di sini, komuniti ini juga aktif dalam outing di luar.

Mulaakan Topik Forum Anda hari ini untuk mendapatkan feedback daripada user lain.
SABAH

Komuniti Sabah - Negeri Dibawah Bayu

SELAMAT DATANG KE SABAHAN.BIGFORUMPRO.COM BERFORUM UNTUK MENGUPAS PERSOALAN DAN SEGALA MASALAH YANG ANDA HADAPI BERSAMA-SAMA DENGAN RAKAN ONLINE SABAHAN. TEMUI PENYELESAIAN PERSOALAN ANDA MELALUI INTERNET.

    yeokok_rosse-----de tYme....

    Share

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Wed Mar 11, 2009 10:34 pm

    11.03.2009 ( 22.30m ) rabu

    :salam:...

    __________________________________________

    hari nie aku pergi kerja..
    walaupown... sakit perut belum surut...
    tp,
    aku xboleh MC lama2..
    nanti kerja bertimbun..
    lg la tambah sakit 'perut' n kepala..

    so,
    demi kerja...aku paksa diri..
    walau sakit..aku ttp jua gagahi..
    Crying or Very sad..
    nie la kesannya kuat makan...
    :hide:....

    sekali smpi opis terus berlambak kaja nie..
    Crying or Very sad..
    kanak lg tu awal pagi...
    kompom otak masih 'loading'..
    jd, susa sket mok 'terima'...
    huh...
    apa nie bos...
    urg masih sakit suda kanak 'timbak kaja'..
    :thinking:..eran...

    apa2 pown...
    kerana ms xmengizinkan...
    aku bawa keja ku ke rumah...
    Crying or Very sad..
    n sekarang nie baru siap separuh...
    yg len aku tinggalkan d opis...
    Razz keteh....

    naaaaaaaaaaaaaaaanti sa smbg...
    sakit masih perut nie..
    Crying or Very sad

    ok la....
    chow dulu...
    Sleep..
    nantuk sa..
    nyte suma...

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 22.34pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sun Apr 05, 2009 8:26 pm

    05.04.2009 ( ahad ) 19.25pm
    ingin sekali lagi sa berkongsi cerita berkaitan ngan kakak ipar saya...

    hari ini...saya ke hospital queen kerana bapa kol. cakap bapa, mama, abg ada d hospital queen...datang melawat kakak ipar... jadi, sa ke sna dalam jam 12.30tgh hari ( hari ini ) untuk bertemu dengan durg ( da lama xpeluk mama Sad )...

    mama membawa sa ke bilik di mana kakak ipar di tempatkan..pada mulanya..sa tidak 'berani' bersemuka dengan kakak ipar...tetapi atas perasaan yang tersentuh....( sedy ) sa masuk bilik kakak ipar untuk melawatnya....di sana sa lihat ke dua2 anak buah sa...dan mereka maju ke arah sa untuk bersalam...sa peluk mereka....Sad

    sementara menunggu bapa n abg n seurg lg anak buah...sa n anak buah yg len n mama bercerita di luar...tidak lama kemudian.....bapa n anak buah datang...so, bercerita la kami...sambil membaca majalah n surat khabar...sa berbual2 ngan anak buah ttg sakit mama mereka...

    tepat jam 3+.++...ketika itu, saya, 3 org anak buah n seorg lelaki berada berhampiran bilik kakak ipar......2 org nurse masuk ke bilik kakak ipar untuk memeriksa keadaan kakak ipar. kami di luar hanya terus membuat kerja masing2...kemudian nurse yg satu panggil anak buah saya yang sulung ( anak pertama kakak ipar ) n berkata....

    " sa harap kamu tidak terus bersedih..n harus bersedia....kami cuba memeriksa dia..n mendapati tiada tindak balas ke atas nadi, jantung atau apa2 gerakan darinya......jadi, sa rasa peluang nya sangat tipis..kalau boleh, kamu pergila bercakap atau berjumpa dengannya untuk kali terakhir...nanti kejap sa panggil doktor"


    mendengar kata2 nurse itu, sa yakin kakak ipar telah pergi meninggalkan kami semua....SELAMA-LAMANYA....Crying or Very sad...nampak benar yang kakak ipar sa tidak dapat bertahan....doktor datang untuk membuat pemeriksaan ke atas kakak ipar..lalu mengangguk...bererti....'kakak ipar telah meninggal dunia'.....sa tgk anak buah sa terus menerus menangis..membuat sa sangat tersentuh....dan dalam diam 'mengalirkan' air mata....dalam hati...Sad...Crying or Very sad..SESUNGGUHNYA DIRI INI SANGAT TERSENTUH'.....

    tidak berapa lama kemudian, mama, bapa, abg n saudara mara kakak ipar datang...melawat.....sa cuma terus membisu...tidak sanggup untuk melihat keadaan itu....walaupun sa tidak kelihatan menangis...tetapi sa 'menangis dalam hati'....pale...

    sa terpikir seketika...'APA AKAN JADI KEPADA KETIGA-TIGA ANAK BUAH INI....MOHD.FARID MAHADHIR (18thn), SYAHFIQA (12 thn) N AZRI (8thn)????'..apa yang paling membuat sa ter'nangis' ialah ketika anak buah bongsu mengatakan...'TIADA SUDA MAMA......SAYA MAU MAMA...BESOK SA TIDAK MAHU KE SEKOLAH...SA MAU MAMA'.....di ikuti linangan air mata...sa jadi sangat2 sedih...pale...sa cuba untuk memeluk kedua2 anak buah untuk menenangkan mereka..namun apa kan daya..sa juga dalam tangisan...Crying or Very sad...Crying or Very sad...

    SEMOGA ROH KAKAK IPAR DI CUCURI RAHMAT OLEH'NYA' DAN DI TEMPATKAN DI DALAM MEREKA-MEREKA YANG BERIMAN DAN SOLEH'....

    AL-FATIHAH
    amin...


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 06, 2009 12:09 am

    05.04.2009 ( 23.07pm ) rabu

    :salam:...

    __________________________________________

    ari ini sa betul2 penat....n di tambah lagi ngan 'keadaan' kakak ipar yang sangat menyedihkan...

    kecian pada anak buah yang masih memerlukan belaian 'mama'...
    xpa..
    sa pasti akan buat anak buah sa kembali gembira...

    semoga roh kakak ipar di tempatkan di kalangan mereka2 yang beriman

    al-fatihah..
    amin


    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 23.09pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 06, 2009 10:27 am

    Neutral kenapa setiap kali ada perkara yang menarik ingin sa lakukan, setiap kali itu la jg ada perkara yang 'menyeramkan' akan menyusul..... Neutral


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Apr 07, 2009 12:40 pm

    07.04.2009 ( 11.05am ) selasa

    :salam:...

    __________________________________________

    Saya kembali berkerja walaupun hati masih ‘terasa’ akan kehilangan salah seorg ‘family’ pada 05.04.2009 baru2 ini…walaupun masih berkabung, namun sa gagahkan jiwa untuk melalui hari2 ku ini. Terfikirkan akan kerja yg ‘urgent’ d opis..sa terpaksa jg pergi berkerja.

    Sa menghubungi orang rumah untuk mengetahui keadaan di sana selepas hari semalam. Jiwa sa sedikit tersentuh n tiba2 merindu ke kg halaman….ini kerana yang menyambut panggilan ku adalah kakak yg jarang2 dapat berjumpa…( bermakna kakak ada d rumah ketika majlis pengebumian n majlis tahlil..) syukur alhamdulillah saudara yang lain ada d kg untuk memberikan doa kepada ‘kakak ipar’..

    Agak panjang perbualan kami…dari masa pengebumian sehingga lah tika pagi ini…sedikit merindu jiwa ini…….Sad..

    Sedikit perbualan kami…..

    Aku bertanya kepada kakak bagaimana keadaan hari semalam…katanya…kemarin pagi (06.04.09) hujan sangat lebat…kami semua d sini berdoa n berharap supaya hujan akan berhenti sebelum ‘mayat’ sampai dari kota kinabalu…dengar kata, durg d kk cakap telah bertolak dalam jam 10am td jadi kami semua menunggu d rumah…hujan masih lebat….tp mungkin ‘ALLAH’ dengar doa kami d rumah..maka hujan telah berhenti sekitar jam 11++ am…syukur sangat2…mungkin ‘DIA’ ingin majlis pengebumian berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah…maka hujan benar2 berhenti sebelum ‘mayat’ sampai….

    Aku lega mendengar kata2 dari kakak…..’TERIMA KASIH TUHAN’

    Kami menyambung perbualan…kata kakak lagi ‘masa pengebumian tiada apa2 yang berlaku..semuanya berjalan dengan lancar…aku sedikit tersenyum…sekali lagi aku bersyukur sangat2 kepada’NYA’…di sambung lg…katanya…lepas upacara pengebumian….dan semua suda balik rumah…tiba2 hujan turun dengan lebat2…lebih lebat dari tadi pagi….aku tergamam….’OWWW..BEGINIKAH ‘AZAB DARINYA???’..
    Aku terdiam seketika…sambil mendengar kata2 kakak….katanya..namun demikian tiada apa2 yang terjadi..semuanya lancar..dan baru la hatiku tersenyum…

    Lepas itu..kakak pula bercerita tentang anak abang yang paling bongsu…katanya..masa d kuburan…dia ada bertanya macam2 ngan bapanya….apa saja yang di buat di lubang kubur dia pasti akan tanya bapanya…bapanya pula akan sedaya upaya menjawab setiap kata2 anaknya….dan apa yg paling sa rasa sangat sedih ( hampir mengalirkan air mata ) ialah ketika anak abg bertanya pada bapanya ‘PA..APA DURG BUAT TU TANAH?? KENAPA TANAH TU KENA KASIH BULAT2???’….kemudian bapanya menjawab ‘DURG BUAT ‘BANTAL’ MAMA…NANTI MAMA TIDUR SENANGLA ADA ‘BANTAL’….kemudian anaknya pun terdiam…lalu secara tiba2..dia mengambil tanah di bawah kakinya…dan membulatkannya seperti yang mereka lakukan kedalam lubang kuburan…bapanya hairan lalu bertanya kepada anaknya…’KENAPA BULATKAN TANAH ITU??...lalu anaknya menjawab selamba ‘INIKAN ‘BANTAL’ MAMA…’..bapanya cuba menyuruh anaknya untuk membuang tanah itu..namun anaknya itu mengenggam erat tanah itu tidak mahu di lepaskan..seolah2 tanah itu adalah ‘BENAR2 BANTAL MAMANYA’…di situ, aku terdiam mendengar kata2 kakak…..hampir menangis namun aku cuba bertahan…betapa anak buahku benar2 ‘merindui’ mamanya….Sad….selepas tu kakak menyambung semula kata2nya…katanya selepas acara selesai…abg suruh anaknya buang tanah itu…..dan syukur..anaknya mendengar kata bapanya…( mungkin ini beerti…..anaknya telah merelakan ‘pemergian’ mamanya..waallahualam..)

    Selepas itu, kami berbual2 seperti biasa bertanyakan keadaan org d rumah….


    Aku terasa sedikit ‘menyesal’ kerana tidak bersama2 dgn keluarga ketika itu..namun apakn daya aku tidak mampu untuk melihat suasana yg penuh kesedihan….tidak ‘SANGGUP’…..Sad

    Saya sentiasa akan memaafkan segala kesalahan kakak ipar..semoga dirinya di tempatkan di kalangan mereka2 yang solehah dan beriman….

    AL-FATIHAH….amin


    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 11.38am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    fyza_butterfly
    Pegawai Waran 1
    Pegawai Waran 1

    Female
    Number of posts : 173
    Age : 27
    Location : key key
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2009-01-20

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by fyza_butterfly on Tue Apr 07, 2009 12:52 pm

    Sad Sad sy tak dpt menahan....
    sy sedekahkn alfatihah n yassin jak k..
    sedey Sad

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Apr 07, 2009 1:27 pm

    I love you...makasey fyza....I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 13, 2009 11:32 pm

    13.04.2009 ( 22.30m ) isnin

    :salam:...

    __________________________________________

    hari ini....
    kerja berganti2...buat itu...siap kn ini..
    penin pala..sakit badan..
    perut lapar..:hide:...tlg..Crying or Very sad

    neway..
    sa ttp tekun buat keja..

    d rumah,
    sa susun puzle..
    da lama xmenyusun puzle nie..
    emmm...
    sabtu nie nak amik 3jam training driving lg..Smile
    macam xsabar plak..ahaaaa

    mok tdo la suda...
    nantuk...


    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 22.34pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (¯°o.Þeñg§em.o°¯)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (¯°o.Þeñg§em.o°¯) on Mon Apr 13, 2009 11:35 pm

    noo1 jgn dlu ba..

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 13, 2009 11:39 pm

    Shocked apa kah???...erkk...apa la... Razz


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (¯°o.Þeñg§em.o°¯)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (¯°o.Þeñg§em.o°¯) on Mon Apr 13, 2009 11:40 pm

    chat kita dlu cini ba..
    ko 2 aku join trs ko out plak ba..
    adeh menangis la knn dlu.. Sad

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 13, 2009 11:44 pm

    Shocked...pengsem..:hide:..apa kah...

    p/s :..:miss:..pengsem, sehat, uda mamam, mandi??? keja sekolah da siap???....:miss:


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (¯°o.Þeñg§em.o°¯)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (¯°o.Þeñg§em.o°¯) on Mon Apr 13, 2009 11:46 pm

    sdh knn sume 2..
    ba ko kumin2 knn topik td 2..
    knpa pempoan suka minta pts a?

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 13, 2009 11:48 pm

    bukan suka kerana 'sengaja' tp kerana 'terpaksa'....

    hati suda 'ditipu' untuk apa lagi kita teruskn hubungan tu....andai dia benar2 jujur..kenapa perkara yang 'penting' di sembunyikan???


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Fri Apr 17, 2009 10:32 pm

    17.04.2009 ( 21.28pm ) jumaat

    :salam:...

    __________________________________________

    emm...2day...
    hari nie awal pg p bank lg...uhhh..blk2 p bank eran sa..

    d opis, awal2 pg misti bz..adehh
    kenapa la tu ahhh...
    wat ever...mok c siap kaja supaya ndak ot naaaaaaaaaaaanti ptg...Razz

    emm....mgu lalu sa p amik bengkel d ADC inanam...
    mgu nie lak mok p amik 3jam..
    mok c abis sapat2 supaya sapat dpt 'P'...:miow:..
    x sabar lak bw keta nie...:hide:...

    owkey laa......
    hari nie juz d uma jak..
    tatau npa penat semacam seja bdn nie..
    tk kn psl keja..
    isk..isk..isk...

    mata lak makin kabur...adehh..susa la mcm nie..huhh..
    yg pasti..
    esok misti p amik tu 3jam..
    nanti expire 3bln...
    ow no....

    doakan sa lancar bw keta yarhh my fwen...

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 21.32pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon Apr 27, 2009 11:22 am

    27.04.2009 ( 10.14pm ) isnin

    :salam:...

    __________________________________________

    hari ni mcm besa jak..
    teda boss so bley on9 smbl wat kaja...:miow: yuhuuuuuu

    actually nk ceta time amik training keta ari sabtu lalu...

    emmm...cm nie..
    sa kanak bw p jalan raya laluan 'A' n 'B'..
    adakah patut smpi gear 4 tu dia suh sa bw keta...
    laluan xla lancar sngt..adehh berdebar2 hati nie bw keta..
    neway sa berjaya gak...congratulation rosse..u do it...

    tp time belajar 3 penjuru..
    sa kanak c tgl koz tutor p mamam dia bilang kalaparan..
    jd sa sndri2 belajar la...
    nehh sa amik 3 penjuru..
    da la kanak langgar tiang time ribes...
    ampir2 lak tayar msk lubang..
    adoii..danger tahu..
    wakakakakakaakakakkaak...
    lau sa ingt skrg lutsu...
    apa lah....
    neway abis sua 3jam sa..
    skrg mok amik 8jam...
    gudluk rosse..
    u can do it...

    pas amik training keta..
    mok p gunting rambut la..
    hurmm..p la gunting rmbt d fohsang..
    adoiii...Rolling Eyes..mok mampus mok by ehh..
    trim rm20 wif stail + rm5..( gilak ehh...)
    pastu sa tya lau cuci..
    dia bilang rm45...Shocked.....makan jiwa nie kadai..( dalam ati sa )
    means rm 25 plak nie lau mok cuci...
    apa lah...Mad...
    tp sa gunting jak..tamau cuci..
    bek cuci d uma jak..FREE.......

    ingt mok p trn kk jmpa team sabahan forum..
    but punya penat..
    gpown tya durg..
    bilang mok balik sua
    so, sa xjd trn..
    Crying or Very sad..windu sa nie sama durg...Crying or Very sad
    xpa la...ada ms lg..


    ok la..ceta skrg..
    skrg nie sa free.......:miow:...
    teda bos outstation...yehaaaaaaa..:miow:

    apa lah....Razz

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 10.22pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (¯°o.Þeñg§em.o°¯)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (¯°o.Þeñg§em.o°¯) on Mon Apr 27, 2009 12:11 pm

    erm ada outing ka? Cool

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Wed Apr 29, 2009 4:48 pm

    29.04.2009 ( 15.45pm ) isnin

    :salam:...

    __________________________________________

    emm..:malas:..
    burink lak nie ari..
    npa nie ahh..:malas:..:malas:..:malas:..
    padahal kaja bertimbun..
    nie projek ppng hotel, sabah publishing, typing,
    ahh keja mmg xabis2 ba...
    hari2 ada jak..:malas:..pelik..pelik..

    tp btl sa rs burink sngt nie ari...
    cm mls mok kaja uda...
    windu bangat ma uma d ranau tu..
    lama x d jenguk..

    pa pown...
    tgl 2 ari g...
    tgh menghitung hari nie..
    apa yg pasti...
    hari jumaat tetap tiba..
    :malas:..sabar..:malas:

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 15.48pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Thu Apr 30, 2009 11:03 pm

    30.04.2009 ( 21.58pm ) khamis

    :salam:...

    __________________________________________

    emm..hari ini awal pagi sua bz nie..alahai...lewat lg msk forum...
    xpaa......gelak!..tp smpt jg nie subuk2 la...

    ingatkan nk jmpa ma 'sabahan forum team outing' ari nie..
    tp, suma bz....xdpt juin....xdpt trn..:malas:
    xpa la...
    cuma nk bincang psl baju koz smpi skrg 'tidak' ada tindakan langsung..
    bincang...bincang...bincang...
    design...design...design....
    pilih...pilih..pilih...
    yang nie cantik...yg tu cantik..
    :malas: tp smpi skrg tiada respon pown...
    ingtkn dpt buat keputusan mlm nie..
    but..neway..
    mayb semua xkesa psl baju sabahan..
    :malas:...so d uma jak la..
    tp p mamam ma kwn d RCH sna damai jak..
    mamam la roasted chicken rice....Smile..

    pastu p menservey baju kenen...
    Crying or Very sad....jatuh lak bedak muka sa yg baaaaaaaru 2 mgu sa pakai..Crying or Very sad...binci i...
    terus p beli baru..Razz..keteh..malas sa..apa lah...
    tampar!!..lalai.....amik kow...tampar!!..

    paking brg..bab sok mok blk ranau..Smile
    nyte oll....

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 22.03pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon May 04, 2009 2:27 pm

    04.05.2009 ( 13.27pm ) isnin

    :salam:...

    __________________________________________

    nie ari....:malas:..
    malas tul sa rasa p kaja..
    da tu awal pg sua bz..adoiii..
    turun nek tangga kompom kurus terus..huhh... sunny

    tp syukur dpt lepaskan windu d kg..:miss:
    nanti lagi sa blk..
    pusing2 pekan..
    windunya..:miss:

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 13.28pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Mon May 11, 2009 11:52 am

    11.05.2009 ( 10.47am ) isnin

    :salam:...

    __________________________________________

    nie ari sa btl2 rs cm..panat....urghhh...da lama x sepenat cm nie...Crying or Very sad tmbh kurus la sa nie..........................................Crying or Very sad..

    bekfes cm besa..nasi lemak....

    emm...sa nk kungsi psl perjalanan ke zoo lok kawi ari ahad baru2 nie..( kemarin)

    its beginning.........

    dlm jam7.30am p amik pedun eliz d umanya....sm malim...
    pastu kumpul d anjung senja wawasan plaza ( terminal )
    d sana ada sua durg ratu LG2, not syg, cirut & gunut.
    pastu kol dalenk Ponex...dia ckp br bgn.. teaser
    pastu ndak jd ikut...Sad....

    jadi tgu abg.ligong...dia smpi...
    so dr snie jalan menuju ke zoo lok kawi...
    tya mr.kutak, dia bilang OTW ma amat aka BACO-KUT

    cheika pown OTW jg ma kippu & Ponex...
    ponex??..Shocked....ikut jg....:miow:...

    so, kami smpi sna lam jam 8.++.....sms c w8 & kol dia suh juin sekali..
    dia ckp tgk la.....:malas:...
    so tgu yg len..halu smpi...

    sesi yg di tunggu2...
    apa lg..gelak!..opkoz la tngkp gmbr...
    durg mr.kutak & cheika smpi la....

    p bekfes..Tekanan!..punya lama oder.....
    burger n minuman jak pown...apa lahh... teaser
    ( :hide:....adeh punya ramai kami...17 org...smpt ka dlm 30minit???...)..:hide:
    so, tapau la tu burger...

    p beli tiket..
    leh sb kami rmi dpt la diskaun..
    mula2 tu tiket rm10 but at least rm8.50 4 each visitor.

    so, bermulalah aktiviti menjelajahi ZOO LOK KAWI...
    adehh....punya penat..Crying or Very sad...smpi skrg penatnya ba....
    d tgh jalan kami mkn la tu burger td...
    gelak!..kelaparan ba....blm bekfes..:hide:...

    sesi amik pic pasti tidak akan di lupakan..
    so, dr msk smpi abis....kami amik pic..

    kami siap dalam jam 1.++pm...
    so, bergerak menuju ke CP...
    cr mamam...
    n apa lg....KBOX terus....gelak!..

    sunny...panatnya sa...
    emm..tu jak sorotan sa la....
    p baca topik 'JOM MELAWAT ZOO LOK KAWI'...Razz

    sekian

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 10.53am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    (¯°o.Þeñg§em.o°¯)
    Forum Addicted
    Forum Addicted

    Male
    Number of posts : 4063
    Age : 31
    Location : d mana2 aku sll stay d c2 la..
    Popular :
    50 / 10050 / 100

    Registration date : 2009-01-28

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by (¯°o.Þeñg§em.o°¯) on Mon May 11, 2009 11:59 am

    Surprised pengsem..

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Sat Jun 06, 2009 2:34 am

    06.06.2009 ( 01.29am ) sabtu

    :salam:...

    __________________________________________

    emm..hari ini nk kongsi ngan kamu psl buffet ngan staff petareka perunding...

    seramai 22 org staff petareka ari ini p buffet n karaoke d kbox karamunsing.....bermula jam 6pm saaaaaaaaaaampai jam 12.00 tgh mlm...
    sa n dua kwn sa adalah yg plg awl smp....apa lg.. menyerbu tu makanan gelak! rambang mata nie..gila...byk tul...wakakaka..

    mcm xkenyang2 nie...blk2 p amik makanan...ekekeke Smile

    tp yg pasti acara karaoke tu la yg plg best sekali.....tanpa segan silu..masing2 dgn perangai yg melucukan.. gelak! mmg melucukan la...adehh...penin pala sa tgk durg menari2 sarabatan td..wakakakak

    neway....mmg best la,...yg nie adalah dinner kami tuk bulan kaamatan pnya...lmbt sket..ehehehe

    ok la panat suda sa..sok pg2 mok amik test driving g..adehh....dpt bgn ka nie ahh...aaaaaaaaahh padulik la..janji mok c abis before bulan julai... :miow:

    adehh...nantuk suda sa...smbg sok jak la...tata titi..tutu


    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 01.34am...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    yeokok_rosse@nanacey
    Sabahan Welcomer
    Sabahan Welcomer

    Female
    Number of posts : 10742
    Age : 68
    Location : keY keY lanD belOw da wiNd
    Popular :
    88 / 10088 / 100

    Registration date : 2008-11-11

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by yeokok_rosse@nanacey on Tue Jul 21, 2009 11:18 pm

    21.07.2009 (22.11pm ) selasa
    :salam:...

    __________________________________________

    Apa kbr semua....lama sa xmsk diari nie...
    emm..nk ceta sket psl hari2 yg lalu...
    apa ahh...
    oya..memory bersama sabahan forum...
    byk sungguh...
    p zoo lok kawi...
    tgk wyg..
    men skating...
    celebrate befday kwn2 sabahan forum...

    tp, ada satu yg sa rs semakin hilang...
    'PERSAHABATAN'
    entah la...
    mgkn ka.....
    skrg semua pun masing2 ngan 'matlamat'
    tp xkisah la...
    apa yg penting..
    sa telah mengenali semua 'kawan2' dalam sabahan forum ini..
    telah berjabat tangan..
    telah berpeluk ' :amoi:
    n saling tukar senyuman...
    Smile Smile Smile

    emm...
    jumaat ini sa akan ambil JPJ..
    adehh....cm bedebar jg nie tau..
    doakan sa supaya sa 'relax' semasa di uji...
    dan berjaya dapat lesen 'P'...
    amin...
    kalau la sa berjaya..
    itulah hadiah paling bermakna buat 'TARIKH KERAMAT' saya...
    Surprised Surprised Surprised

    :wsalam:


    I................... :???: ...................U

    sekian...
    tepat jam 22.17pm...
    truly love...
    yeOkOk_nanaCeY.....
    I love you I love you I love you I love you


    _________________
    http://yeokoklife.blogspot.com/


    Contact yeokok


    ~~the FutUre bElonGs tO tHosE wHo bElieVe In thE BeautY Of thEir DreamS~~


    Send IM

    SyaLizz
    Sabahan Addict!
    Sabahan Addict!

    Female
    Number of posts : 3947
    Age : 59
    Location : dalam lappy
    Popular :
    89 / 10089 / 100

    Registration date : 2008-12-13

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by SyaLizz on Wed Jul 22, 2009 12:31 pm


    Sponsored content

    Re: yeokok_rosse-----de tYme....

    Post by Sponsored content Today at 2:26 am


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 2:26 am