SABAH

...SELAMAT DATANG...

Selamat datang ke forum sabahan.bigforumpro.com
Selain daripada berforum di sini, komuniti ini juga aktif dalam outing di luar.

Mulaakan Topik Forum Anda hari ini untuk mendapatkan feedback daripada user lain.
SABAH

Komuniti Sabah - Negeri Dibawah Bayu

SELAMAT DATANG KE SABAHAN.BIGFORUMPRO.COM BERFORUM UNTUK MENGUPAS PERSOALAN DAN SEGALA MASALAH YANG ANDA HADAPI BERSAMA-SAMA DENGAN RAKAN ONLINE SABAHAN. TEMUI PENYELESAIAN PERSOALAN ANDA MELALUI INTERNET.

    Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Share

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Tue Aug 31, 2010 11:01 am

    Bagi wanita yang menghilang gatal di sekitar vagina menjadi agenda utama.Berita baiknya gatal akan hilang hampir serta merta selepas mencuci mengunakkan Serum DH-5 & PPW.

    Bagi kes yang teruk pula dengan pelbagai jangkitan seperti cecair berbau,yis,kuning kehijauan dsb SERUM DH-5 yang diberi percuma dengan pembelian online 2 btl PPW selagi tawaran masih sah dapat menyah jangkitan dalam masa singkat.

    INI JAMINAN KAMI ATAU 100% WANG ANDA DIKEMBALIKAN

    AGEN DIPERLUKAN,TIADA CAJ KEAHLIAN DLL DIKENAKAN.MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI: Http://www.doktorherba.com



    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Sep 18, 2010 4:44 pm

    Penyakit bawaan seks (STD)
    STD adalah penyakit yang boleh dipindahkan melalui persentuhan tubuh badan semasa hubungan seksual. Ianya boleh dipindahkan kepada pasangan dan sesetengah STD juga dipindahkan dari ibu kepada anak dalam kandungan. STD adalah disebabkan oleh virus, bakteria dan parasit. Sekurang-kurangnya terdapat 25 mikroorganisma yang boleh menyebabkan STD. Chlamydia, Herpes, HIV dan Gonorrhea adalah antara mikroorganisma yang kerap menyebabkan STD. Kebanyakan STD boleh memberikan kesan jangkamasa panjang dan ada juga yang kekal termasuk ketidaksuburan sekiranya tidak dirawat.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Jan 15, 2011 10:23 pm


    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Jan 15, 2011 10:25 pm

    Serum DH-5 adalah formula rawatan semulajadi 100% dari 5 jenis herba anti keputihan yang dapat menghilangkan kerungsingan,perasaan malu dan rendah diri anda ketika mengalami jangkitan keputihan yang kronik.Keyakinan diri anda akan kembali semula setelah mendapatkan sentuhan formula unik ini.Kini episod keputihan anda telah sampai ke penghujungnya.Formula ini telah di cuba keatas 155 wanita Malaysia yang mengalami keputihan patologis dan didapati 100% berkesan tanpa ada sebarang kesan sampingan.

    Antara Simptom Keputihan Abnormal Yang memerlukan Rawatan Serum DH-5 :-

    * Keputihan yang berwarna putih atau kekuningan,berlaku secara berterusan disertai rasa gatal - Jangkitan Kulat Candida atau Monillia
    * Keluarnya Cairan Berwarna Kehijauan Serta Rasa Gatal - Jangkitan Kuman Trichomonas
    * Keluarnya Cairan Berwarna Kelabu Dan Berbau - Jangkitan Bakteria Vaginosis
    * Keluarnya Cairan Yang Bersifat "Cheesy" Berbau Dan Bercampur Darah - Penyakit Yang Menular Melalui perhubungan Seks Atau STD

    Antara Komplikasi Yang Mungkin Berlaku Jika Tidak Dirawat :-

    * Kemandulan Akibat Rosaknya Organ Reproduksi Terutama Saluran Fallopian
    * Gangguan Haid
    * Barah Servik
    * Jangkitan Saluran Kencing
    * Jangkitan Pada Pasangan Seks
    * Kesakitan DLL

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Jan 16, 2011 5:51 pm

    Chlamydia trachomatis

    Penyakit ini kerap menjangkiti pesakit yang berumur 25 tahun ke atas. Organismanya bukan bakteria atau virus tetapi suka tinggal di dalam sel-sel faraj pesakit. Penyakit ini boleh menjangkiti salur kencing dan pangkal rahim termasuk konjuktiva, mulut dan tekak. Ia merupakan pesakit kelamin yang boleh membawa kepada kesukaran mengandung.

    Simptom dan tanda-tanda.

    Lendiran bernanah, sakit bahagian ari-ari, pendarahan selepas hubungan seks, pendarahan di antara dua haid dan radang serviks adalah antara simptom-simptom penyakit ini. Walau bagaimanapun, kebanyakkan wanita tidak mengalami apa-apa tanda.

    Komplikasi

    Chlamydia Infeksi boleh 'naik' ke dalam rahim menyebabkan radang pangkal rahim, rahim, tiub dan alat kelamin wanita. Pesakit juga akan mengalami sakit di bahagian ari-ari dan perut yang kronik. Tiub saluran Fallopian boleh tersumbat menyebabkan mengandung luar rahim atau ketidaksuburan.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Jan 28, 2011 11:05 am

    BAGI ANDA YANG TERPAKSA MENAHAN MALU & BERHABIS DUIT KE KILINIK TANPA ADA PENHUJUNGNYA.....

    INI LAH PELUANG ANDA UNTUK MENGECAPI NIKMAT HIDUP BEBAS DARI KEPUTIHAN ...

    SERUM DH-5 & PPW DAPAT LAKUKANYA DLM 10 HARI SHJ !!!

    DAPATKAN SEGERA PAKEJ RAWATAN KEPUTIHAN (PRK) & FAEDAH YG TIADA NILAINYA

    Hubungi/sms segera Pn Aliah 019-2376184 atau email : aliah@doktorherba.com

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Jan 30, 2011 3:06 pm

    CARA PEMBELIAN YG MUDAH - CUMA PERLU BAYAR & EMAIL/SMS DETAIL

    No Akaun Maybank - 112269111756

    1. Online transfer atau Mesen Deposit Tunai,bayaran diatas nama ALIAH BTE ZAKARIA
    2. Masukkan Recipient email Aliah@doktorherba.com jika menggunakan MB2U.
    3. Pembayaran dari bank lain boleh guna 3rd party transfer/Giro
    4. SMS/Email keterangan lengkap ke 019-2376184 atau Aliah@doktorherba.com
    Sertakan Nama Penuh,Telepon/HP,No Kod & alamat

    * Simpan slip transaksi ada sebagai bukti belian

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Tue Feb 08, 2011 9:35 pm

    TESTIMONI BENAR & TERKINI
    Pn Nur dari Sandakan 32thn dari - Tiada kata yang dapat saya ucapkan selain daripada syukur Alhamdulillah dan terima kasih kepada Dr Herba Industries kerana dapat menyembuhkan keputihan yang saya alami sejak melahirkan anak ke-3.
    Sejak itu saya sering stres disebabkan teguran suami tentang cecair berbau ketika melakukan seks.Saya amat sedih tetapi apakan daya,puas sudah berjumpa doktor dan mengambil ubatan tetapi keputihan akan datang semula selepas 2 minggu.
    Nasib saya mula berubah setelah menggunakan PRK keluaran Dr Herba Industries.Serum DH-5 terbukti berkesan dan PPW yang sehingga kini saya guna mengantikan produk pencuci intim dapat melindung dari jangkitan dan alergi ( gatal).
    Kini sudah 6 bulan saya tidak mengalami jangkitan keputihan lagi.Kehidupan kelamin dan kenikmatan telah kembali semula.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Feb 18, 2011 4:05 pm

    Email yang kami terima dari pelanggan yang berpuashati pada 30hb Sep 2010
    Pn S... dari Singapura
    Salam Sis Aliah
    Selamat Hari Raya
    Alhamdulillah produk Dr Herba dapat juga membantu masalah saya,saya selesa dengan produk Dr Herba
    Insyallah saya akan order lagi......
    Terima Kasih
    Wasalam

    Pn R...dari Cheras,K.L
    Salam.....
    Alhamdulillah keputihan saya dah beransur pulih...xlagi gatal2 mcm dulu dah....lega sangat....kan bagus kalau saya jumpa produk ini awal lagi kan hehehe......
    Saya sangat puashati dengan PPW ini,saya dah rekemenkan pada kawan2 saya,dan saya berminat untuk menjadi agen PPW ni...macam mana ek?
    Email saya ya...
    thanks

    Pn Faridah 35thn dari Ipoh,Perak - Melalui sms
    Salam Pn Aliah,Saya betul2 bersyukur kepada Allah yg telah memberi jalan utk diperkenalkan kpd produk Pn.Setakat ini walaupun sehari 2x shj saya menggunakan produk.Sampai hari ini masalah saya sudah hilang,mcm magik ye! Syukurlah,terima kasih banyak2 pd Pn Aliah dan pencipta produk ni,nanti kalau saya nak order saya akan sms lagi,tq

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Feb 26, 2011 10:04 pm

    Jangkitan Keputihan boleh datang dari berbagai sumber mikroorganisma terutamanya:
    Bakteria
    Kulat ....

    Gejala dan tanda-tanda jangkitan bakteria:
    Cairan/lendir keputihan bertukar kepada kuning
    Berbau hamis
    Rasa gatal pada kemaluan ....

    Gejala dan tanda-tanda jangkitan kulat:
    Cairan/lendir keputihan seperti susu bergumpal
    Berbau asam
    Rasa gatal pada kemaluan
    Bahagian kemaluan merah dan membengkak

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Wed Mar 16, 2011 2:35 am

    Puan Mia dari Tanjung Malim
    saya sudah berkahwin selama 2 tahun dan belum mempunyai anak,saya mula mengetahui saya telah dijangkiti keputihan setelah melakukan ujian papsmear dan telah berjumpa dgn doktor,setelah seminggu makan ubat dr.doktor masih juga sama dan akhirnya saya terjumpa produk ini diinternet dan mencuba,alhmadulillah setelah seminggu menggunakan serum DH-5 banyak keputihan cair yang keluar dan merungsingkan sy,tapi tetap meneruskan penggunaan PPW,alhamdulillah skrg sy sungguh selesa dan lebih menggembirakn sy bila sy disahkan mengandung.berkat usaha dan kesabaran.alhamdulillah.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Tue Mar 22, 2011 2:52 am

    PASTIKAN BERITA BAIK INI DIKONGSI BERSAMA TEMAN2 YANG MENGALAMI MASALAH JANGKITAN KEPUTIHAN YANG KRONIK.KAMI PASTI RAMAI LAGI WANITA SEDANG TERCARI2 KAEDAH RAWATAN YANG SESUAI.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Apr 24, 2011 7:00 am

    TESTIMONI DARI SABAH

    Asalammualikum...

    Syukur alhamdulillah... selepas saya menggunakan Produk ini, saya amat berterima kasih dan bersyukur kepada Allah s.w.t kerana telah dipertemukan dengan produk ini. Selama hampir setahun saya berulang alik ke klinik sebelum ini, ubat yang sama akan diberikan iaitu antibiotik tetapi dengan produk ini saya amat terkejut kerana dalam masa yang singkat sahaja keputihan yang saya alami sudah beransur pulih. Walaubagaimanapun saya tetap meneruskan penggunaan PPW untuk perlindungan jangka panjang.

    Saya juga ingin bertanya, apakah yang dimaksudkan dengan "suami juga boleh menggunakan kaedah atau proses rawatan seperti wanita? harap akak dapat terangkan lebih lanjut lagi kerana saya juga mahu suami saya menggunakan produk ini untuk keselesaan bersama.

    Saya harap, akak dapat post email saya ni di ruangan website dan semoga dapat menjadi rujukan yang berguna kepada wanita lain. Saya ingin berkongsi masalah yang saya alami sehinggalah saya bertemu dengan Produk Dr.Herba ini.

    Pada mulanya, saya mengalami keputihan ini sejak hampir 6 bulan yang lalu. Pertama kali saya berjumpa dengan doktor dia telah memberikan saya sejenis antibiotik anti fungal( flagyl) dan memberitahu saya jika ia berulang kembali dia menyarankan saya untuk ke klinik semula. Antibiotik sememangnya berkesan tetapi selepas sebulan, keputihan itu kembali lagi dan amat merungsingkan saya. Saya ke klinik semula dan kali ini doktor memberi saya ubat yang perlu dimasukkan ke dalam faraj dan mengesyorkan saya pencuci peribadi wanita jenis shampu. keadaan ini berulang-ulang. Apa yang membimbangkan saya ialah keputihan saya bukan bertambah baik malah kerap berulang. Saya semakin risau dan murung sehinggalah suami saya menegur saya. Pada masa itu, saya tidak tahu apa yang saya harus buat dengan masalah saya dan hubungan dengan suami agak terjejas pada ketika itu. Saya tidak mahu berdiam diri dan cuba melayari internet untuk mendapatkan sebarang informasi dan rawatan keputihan dan akhirnya berjumpa dengan website Dr.Herba dan pada masa itu, harapan saya menggunung tinggi dengan harapan dan doa agar saya dapat sembuh. Selepas saya mendapatkan nombor telefon stockis/agen produk ini, sedikit rasa takut kerana tidak pernah mencuba produk ini dan selepas 2 hari memikirkan samada saya mahu mencuba atau tidak produk ini saya telah beranikan diri untuk mencuba produk ini. Alhamdullilah, setelah saya menggunakan produk ini saya begitu selesa.

    saya cuma menggunakn produk ini selama 6 hari dan keputihan disedut keluar dengan banyak. Saya berhenti menggunakan serum pada hari ketujuh proses rawatan kerana datang haid dan meneruskan penggunaan serum selepas habis haid dan selepas berehat beberapa hari sehingga haid saya benar-benar habis. Pada masa tu, keputihan saya masih ada tetapi tidak banyak dan saya teruskan juga penggunaan serum dan dalam masa 3-4 hari saya berasa keputihan saya telah beransur pulih dan hubungan saya bersama suami semakin intim. saya mengamalkan minuman yogurt dan lebihan yogurt serta sayuran hijau.

    Saya telah mengesyorkan seorang rakan saya yang juga mengalami masalah yang sama, dan dia juga ingin mencuba produk Dr.Herba ini, cuma saya tidak tahu bagai mana untuk menerangkan kepada rakan saya tentang penggunaan serum pada pad dan cara untuk menggunakannya dengan lebih lanjut kerana saya cuma lakukan proses rawatan dengan semburan terus kedalam faraj.

    Selepas ini saya akan order lagi.


    Terima Kasih
    .

    Canie 26
    kota kinabalu sabah.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Mon May 23, 2011 5:02 am

    PESANAN IKHLAS DARI DR HERBA INDUSTRIES

    Jangan gunakan sabun untuk mencuci kemaluan kerana ia tidak sesuai, malah mengeringkan kulit kemaluan.

    http://www.doktorherba.com

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Jun 03, 2011 3:00 am

    TESTIMONI BENAR DAN TERKINI

    Marini 31 tahun dari Port Dickson,NS - Hilang rasa kerisauan apabila mendapati darah yang keluar bersama keputihan telah berhenti hanya pada hari yang ke 2 mengguna terapi herba PRK.Sehingga kini keputihan pun dah sembuh dan tiada tanda2 ia akan berulang.Terima Kasih kepada Dr Salwa yang memberikan nasihat Syukur Alhamdulillah

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Jun 11, 2011 11:47 pm


    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Jul 01, 2011 10:11 am

    JIKA ANDA BOLEH MENAHAN KEGATALAN,SAKIT ARI-ARI BAUAN YG KURANG ENAK SELAMA BERTAHUN-TAHUN AKIBAT KEPUTIHAN....

    10 HARI BUKAN MASA YANG LAMA !!!

    JALANI TERAPI 100% HERBA SELAMA 10 HARI & HIDUP ANDA AKAN KEMBALI CERIA

    DAPATKAN SEGERA....PAKEJ RAWATAN KEPUTIHAN (PRK)DR HERBA

    http://www.doktorherba.com

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Thu Jul 07, 2011 11:18 am

    SOALAN LAZIM

    Saya ada banyak keputihan dan sedang hamil ,boleh kah saya menggunakan produk ini?

    Boleh cuma cara nya berbeza sedikit dari wanita yang tidak hamil.Pengunaan Serum hanya disemburkan keatas pad/pantyliner sehingga lembab dan guna 1-2 jam 2 kali sehari.PPW boleh digunakan seperti biasa.Wanita hamil tidak digalakkan menyembur serum kedalam faraj,takut udara meresap dan menggangu bayi didalam kandungan.

    waie
    Prebet
    Prebet

    Male
    Number of posts : 14
    Age : 39
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2011-06-14

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by waie on Fri Jul 29, 2011 2:44 am

    Very good product....

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Aug 14, 2011 3:08 am

    Terima kasih atas komen anda....harap ramai lagi wanita yang menyedari tentang masalah keputihan yang boleh dibantu..dengan produk ini

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Aug 28, 2011 2:40 am


    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sat Sep 24, 2011 5:07 pm

    TESTIMONI TERKINI !!!!
    Pn Aminah dari Nilai,Negeri Sembilan.
    ..Saya amat risau tentang masalah anak perempuan saya yang berumur 13tahun.Selalu mengadu tentang kegatalan difaraj dan juga keluar cecair keputihan.Puas diajak keklinik namun ia menolak dengan alasan MALU!!!Saya memberanikan diri membeli terapi PRK dari Pn Aliah dan masalah anak saya selesai tidak sampai pun 7 hari.Terima kasih Pn Aliah dan produk ini amat berkesan sekali...hilang rasa kebimbangan saya.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Oct 14, 2011 9:29 pm

    TESTIMONI BENAR & TERKINI

    Pn Za dari Shah ALam,Selangor
    - Mengalami ovarian cyst dengan keputihan yang berbau.Tidak sampai 3 hari mengguna Terapi PRK,nampak dah hilang masalah saya.....apapun saya teruskan pengunaan sampai hari ke 10 untuk pastikan tiada jangkitaan yg berulang.Saya sangat berpuas hati dengan rawatan terapi ini...Terima kasih pada Dr Salwa yg memberi nasihat percuma.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Sun Nov 13, 2011 2:37 am

    Ramai wanita dari Malaysia,Singapura & Brunei telah menjalani Terapi herba PRK sendiri dirumah dengan sukses & telah berjaya bebas dari keputihan.Anda juga bakal mendapatkan manafaat yang tidak boleh dinilai dengan wang ringgit.

    Aliahzakaria
    Lans Kopral
    Lans Kopral

    Female
    Number of posts : 25
    Age : 41
    Popular :
    0 / 1000 / 100

    Registration date : 2010-08-31

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Aliahzakaria on Fri Jan 06, 2012 3:00 am


    Sponsored content

    Re: Utk Wanita Shj-Gerenti hilang gatal & keputihan

    Post by Sponsored content Today at 12:36 am


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 12:36 am