SABAH

...SELAMAT DATANG...

Selamat datang ke forum sabahan.bigforumpro.com
Selain daripada berforum di sini, komuniti ini juga aktif dalam outing di luar.

Mulaakan Topik Forum Anda hari ini untuk mendapatkan feedback daripada user lain.
SABAH

Komuniti Sabah - Negeri Dibawah Bayu

SELAMAT DATANG KE SABAHAN.BIGFORUMPRO.COM BERFORUM UNTUK MENGUPAS PERSOALAN DAN SEGALA MASALAH YANG ANDA HADAPI BERSAMA-SAMA DENGAN RAKAN ONLINE SABAHAN. TEMUI PENYELESAIAN PERSOALAN ANDA MELALUI INTERNET.

    koleksi cerita kelakar.....

    Share

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:05 am

    Menyesal tanya....


    Ada seorang lelaki tua yang hobinya memelihara banyak burung..
    Pada suatu pagi, semua burung kesayangannya telah hilang. Merasa si pencuri sudah keterlaluan, lelaki tua itu pun membawa masalah ini di perjumpaan mingguan di kampungnya...

    Lelaki tua : "Siapa disini yang ada burung?

    "Seluruh penduduk laki-laki segera berdiri. Menyedari kesilapannya dalam cara bertanya, lelaki itu menambah

    "bukan itu maksud saya" Lalu di ajukan soalan yang lain..

    "maksud saya adalah, siapa yang pernah lihat burung?

    "Maka seluruh penduduk wanita berdiri. Kerana menyedari pertanyaannya masih tidak betul, maka dengan muka merah padam dia menyambung

    "maaf, bukan itu maksud saya" Sekali lagi dia cuba bertanya

    "maksud saya adalah siapa yang pernah lihat burung yang bukan miliknya?" Separuh penduduk wanita berdiri. Muka lelaki itu makin merah, dan juga makin gugup, segera berkata lagi...

    "maaf sekali lagi, bukan ke arah itu pertanyaan saya, maksud saya adalah,siapa yang pernah lihat burung saya?"

    Lalu... Isteri lelaki itu pun pun berdiri....dan seorang wanita yang lain,maka kali ini merah padam pula muka si isteri, lelaki tu pun cabut lari.......menyesal tanya............

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:14 am

    cerita blue...(blue ker)....???


    Cerita 1
    Aminah merenung batang yang semakin menegak itu,
    dia terus mengusap-usapbatang tersebut,
    kelihatan air putih mengalir keluar.
    Aminah pun menjerit
    "..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


    Cerita 2
    Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu,
    hatinya puas dansemangatnya semakin berkobar-kobar,
    jari-jemarinya terus menguli tanpa henti.
    Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk
    "bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


    Cerita 3
    Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan,
    dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu
    dan menyedut keluar sedikit susu ...
    "cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas"
    Anak Zamrul yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.


    Cerita 4
    Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar
    "Come on baby, lets make it..."..katanya berulanag-ulang kali tanpa henti..
    Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


    Cerita 5
    Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut.
    Alman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.


    **Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukanya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yangberkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorangyang normal..Tapi jangan terlebih pikir 18SX jer?ANDA MACAM MANA? saya normal.....hehehee


    Last edited by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:21 am; edited 1 time in total

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:20 am

    3 lelaki

    Pada suatu hari, ada sorang lelaki bernama Ali yg sedang bekerja d office . Tetiba dia rasa mcm isteri dia curang kat dia, dia terus lari dari office dia dan terus balik rumah ampartment dia. Apabila dia sampai dia rumah dia, dia terus masuk bilik dia dan ternampak isteri dia tgh tidur atas katil. Dia p bukak selimut sambil kata sayanggg....... Kemudian dia terkejut beruk apabila medapati isteri dia tgh bebogel. Jadi dia selonkar habeh satu rumah dok cari sapa dia yg buat nih. Apabila dia p check dia kat balcony rumah dia dan ternampak sorang lelaki tgh lari p kat perhentian bas, terdapat seluar panjang kat bahu dia, sambil dok pakai button baju dia . Dia pon apalagi dia p ambik peti ais rumah dia yg besar lg berat 2 dan baling kt laki tersebut dari tingkat 10. Kemudian dia pergi jumpa doktor dan doktor 2 tanya dia :-

    Doktor : Ya boleh sy bantu

    Ali : Tgn sy terseliuh sbb p angkat peti ais rumah sy yg besar lg berat


    Doktor : (dalam hati) x dak keja ka p baling peti ais!


    Kemudian dtg pulak seorang nih nama dia Abu mukanya hampir pecah tp x pecah lg.



    Doktor : Masyaallah apa dah dah jadi kat awak?


    Abu : Semalam sy pergi interview, sebyk 500 org sy seorg saja dpt keje nih.Dgn perasaan gembira sy kata kat bos sy "sy akn dtg awal giler ptg besok! Tp ptg td sy lupa asyik do tgk tv ja.kemudian sy tgk jam dah pukul 6.30 keja sy 6.50. Kemudian sy lari p kat perhentian bas pakai seluar pendek, letak seluar panjang kat atas bahu, sambil dok pakai button baju.Lepas 2 ada MANGKUK AYON MANA NK TAU P BALING PETI AIS KAT KEPALA SY DARI TINGKAT 10!!!!!!

    Ali : ...................


    Kemudian dtg lg sorang laki. Laki nih lg teruk! Dia siap kena ada org tlg tolak dia kat atas katil sambil di balut dgn kain penih satu bdn except mulut dia saja..

    Doktor : Astagfirullahhalazim... apadah jd!

    Laki trsbt : Aku nih accually org jahat! Aku suka p rumah yg besarX2 untuk p merogol. Selepas sy nampak laki dia keluar,sy terus masuk dan terus rogol pompuan mn yg ada, setelah beberapa jam dok rogol aku dgq ada org masuk. Aku pon Gabra dan terus menyorok dalam peti ais rumah dia yg besar lg berat 2. Lepas 2 ADA MAGKUK AYON MANA NK TAU P BALING PETI AIS 2 DARI TINGKAT 10!!!!!!!!!!!!!

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:25 am

    kisah isteri yang bisu!!


    Alkisah ada seorang perempuan bisu yang sudahpun berkahwin, pada suatu hari, dia telah ke supermarket untuk membeli daging, tetapi disebabkan dia bisu, dia mempunyai kesusahan untuk berkomunikasi dengan para pekerja di sana.

    Disebabkan begitu, dia membuat keputusan untuk memanggil kashier masuk dalam bilik.

    Pada hari yang pertama, dia nak beli dada ayam. Dia pun panggil kashier tu masuk dalam bilik sulit, pompuan tu bukak baju dia, tunjuk kat dada dia, pastu buat aksi ayam. Kashier tu pun paham, then dia pun kasi dada ayam kat dier.

    Next day, dia nak beli paha ayam. Dia pun panggil kashier masuk bilik, dia angkat skirt dia, tunjuk kat paha dia, pastu buat aksi ayam. Kashier tu pun paham, kasi dia paha ayam.

    The next day lagi, dia nak beli hot-dog. Dia pun bawak suami dia.

    Soalannya ialah:

    Apakah isteri tu akan buat?



    Fikirlah....



    Fikir.......





    Tak tau?

    Dia suruh suami dia cakapla sebab....suami dia tak bisu..
    Apa yang korang fikirkan ha?

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:30 am

    Radioku...


    Semasa hendak tidur, seorang isteri berkata kepada suaminya............

    Isteri : Abang nak tau tak ?

    Suami : Apa dia?

    Isteri : Perempuan ni lebih kurang macam radio.

    Suami : Radio?.... Macam mana tu?

    Isteri : Mulut ni jadi speaker.

    Suami : Lagi...

    Isteri : Buah dada kiri ni kiri sebagai tuner. buah dada kanan ni pulaksebagai volume...

    Suami : Aaa... ah? Boleh abang cuba on kan radio ni tak?

    Isteri : Boleh saja.... kan radio ni abang punye....

    Suami : (Terus menyentuh buah dada kanan isterinya) Tak ada bunyi pun...

    Isteri : Nak bunyi macamana... Abang belum cucuk "plug" nya lagi....

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:32 am

    sedih...sedih sesangat..!!


    Suatu petang disebuah 'supermarket' .... Seorang lelaki muda tengah berjalan dibahagian barang-barang dapur apabila dia terperasan seorang perempuan tua yang tengah memandangnya dengan mata yang takberkelip-kelip. Lelaki muda itu pun terasa pelik..dia terus berjalan ke bahagian buah-buahan tapi dari ekor matanya dia perasan lagi yang perempuan tua tu masih juga memandangdan mengekorinya. Last-last lelaki tu pun buat dek jer...sebab dia ingat dia yang perasan. Lepas mengambil dua tin sardin dan lima biji epal, lelaki muda tu pun berjalan menuju ke kaunter untuk membayar barang-barangnya tetapi dipertengahan jalan perempuan tua tadituh cepat-cepat memintas dan berdiri di depannya.


    "Maafkan makcik nak!!" kata perempuan itu. "Makcik minta maaf bebanyak kiranya anak tak selesa dengan pandangan makcik tadi.Makcik bukannya apa, cuma wajah anak ni serupa macam arwah anak makcik yang meninggal bulan lepas" Mendengarkan kata-kata perempuan tua itu barulah dia faham kenapa perempuan itu asyik aje memandangnya.


    Timbul rasa kesian di hati lelaki itu. "Oh, begitu ke ceritanya makcik?maaflah saya tak tahu. Ada apa-apa yang boleh saya bantu?" tanya lelaki muda itu."Aaaa....mak cik ada satu permintaankecil kalau anak tak keberatan" kata perempuan itu. "... bila makcik dah nak jalan keluar boleh tak anak lambai dan cakap 'babai... mak!!'? Terubat betulrindu makcik jika anak dapat tolong sebab arwah anak makcik selalu buat macam tuh pada makcik".


    "Oh boleh... takde masalah" katalelaki muda tu. Setelah cashier memasukkkan semua barang-barangnya kedalam plastik,perempuan tua itu pun berjalan keluar dan melambai tangannya ke arah lelaki muda itu. Lelaki muda itu pun melambaikan tangannya kembali dan melaung "Babai,mak!! !!". Setelah memerhatikan perempuan tua itu hilang dari pandangan dengan hati yang kesian, lelaki itu pun bergerak ke cashier untuk membayar barang-barangnya. "Jumlah semuanya RM130.70 ye encik," kata cashier supermarket tuh. Terkejut lelaki tu mendengar kata-kata cashier tuh."Eh, kenapa mahal sangat ni cik, saya beli barang sikit jer macamana pulak sampai seratus lebih ni?" tanya lelaki itu. "Habis tuh mak awak kata awak nak bayarkan untuk dia sekali!" kata cashier tuh.

    "Haah??????? !!!!"....

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:35 am

    Siapa lagi MANJA...lelaki atau perempuan??

    Di suatu ketika, pada suatu masa terdapat dua kumpulan iaitu satu kumpulan lelaki dan satu kumpulan wanita, sedang berdebat atas isu "SIAPA YANG LEBIH MANJA, LELAKI ATAU WANITA". Kumpulan wanita menyokong, lelaki lebih manja daripada wanita, sementara kumpulan lelaki pula menyokong wanita lebih manja daripada lelaki. Perdebatan berkenaan kelihatan seperti tiada penghujungnya dan jauh sekali akan tamat. Tiba2 bangun seorang dari kumpulan wanita. Wanita cantik dan manis, belesung pipit di pipinya serta bertahi lalat di atas bibir dengan senyum menawan pun berkata, "Saya tetap mengatakan kaum lelaki adalah...adalah lebih manja daripada kaum wanita..... Alasannya...semasa masih bayi dan kanak2, lelaki termasuk suami saya menyusu dengan ibu mereka dan apabila telah berkahwin pun kaum lelaki masih lagi menyusu termasuklah suami saya....."

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:38 am

    The soldier who doesnt want to go to Iraq..


    A soldier ran up to a nun. Out of breath he asked, "Please, may I hideunder your skirt. I'll explain later."

    The nun agreed. A moment later two Military Police ran up and asked, have you seen a soldier?

    "He went that way", the nun answered

    After the MP's ran off, the soldier crawled out from under her skirt and said, "I can't thank you enough Sister. You see, I don't want to go to Iraq."

    The nun said, "I understand completely."

    The soldier added, "I hope I'm not rude, but you have a great pair of legs!"

    The nun replied, "If you had looked a little higher, you would have seen a great pair of balls....I don't want to go to Iraq either."

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:46 am

    3 kali je curang...


    Pada satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun.

    Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula bercerita tentang nostalgia mereka suami isteri, sekian lama hidup bersama, suka duka, susah dan senang. Si suami memang menyanjung isterinnya, bernama Maria.

    "Maria, selama kita kahwin ni, suka duka kita lalui, susah senang kita tempuh, abang amat menyanyang Maria, tapi ada satu perkara yg asyik bermain-main di benak abang ni dan abang selalu bertanya-tanya. Berterus-teranglah dgn abang pada malam ni, pernah tak Maria curang dgn abang selama ni?"

    Maria agak terkedu sekejap dan merenung panjang muka suaminya itu, lalu berkata dengan penuh kekesalan, "Ya abang, Maria mengaku pernah curang dgn abang, tapi hanya 3 kali sahaja selama ni"

    "3 kali?" Tan Sri tu agak terkejut, tapi tak la marah, dah tua dah dan memang berniat utk memaafkan isterinya,"Bagaimana boleh terjadi 3 kali tu Maria?"

    Perlahan jer la isteri dia mula membuka lebaran cerita lama, "Abang ingatkan masa kita mula-mula kawin, terus beli rumah dan selang beberapa tahun, kita susah sangat masa tu hingga rumah kita hampir nak dirampas oleh bank"

    "Ya, abang ingat peristiwa tu" jawab si suami. Si isteri menyambung cerita, "Abang pasti ingat yg pada satu petang tu Maria pergi jumpa pegawai bank tu dan esoknya, bank tu tak jadi rampas rumah kita, malah bagi tambahan pinjaman utk abang mulakan perniagaan.."

    "Emmmm.. sukar buat abang menerima kenyataan ini, tapi abang maafkan maria kerana apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak", kata si suami, " Kali ke 2 pulak?"

    "Abang ingat tak, abang hampir menemui maut sebab ketumbuhan dalam otak pembedahan?" si isteri menyambung cerita "Ya, abang ingat" jawab si suami. "Kalau macam tu, abang pasti ingat yg Maria ada pergi jumpa doktor pakar tu dan esoknya, dia setuju buat pembedahan utk abang tanpa bayaran apa-apa pun.."

    "Oh maria, walau perit hati ini mendengarkan, tapi abang tetap maafkan maria sebab apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak dan kerana sayangkan abang jugak.. yang kali ke 3 macam mana pulak? ", kata si Tan Sri. Si isteri menundukkan mukanya dan menjawab penuh lemah, "Abang, ingat tak masa abang bertanding merebut kerusi bahagian dan abang perlukan 248 undi lagi...."

    Tan Sri pengsan kat situ jugak...

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 4:51 am

    Koboi dengan Pari-pari


    Seorang Koboi Pulang Dari Sebuah Kota Dengan Menunggang Kudanya Melewati Gurun. Dia Dikejutkan Oleh Seekor Ular Yang Menghalangi Jalannya, Lalu Si Koboi Turun Dengan Pisau Ditangannya, Ketika Ditangkap Ular Itu Untuk Dibunuh Si Ular Berkata :

    Si Ular : "Jangan Bunuh Saya, Saya Adalah Seorang Pari-Pari".

    Si Koboi Terkejut, Dan Masih Ragu, Lalu Bertanya :

    Si Koboi : "Jika Kamu Pari-Pari Apa Yang Saya Minta Akan Dikabulkan ?". Tanya Si Koboi.
    Si Ular : "Jika Kamu Tidak Percaya Lepaskan Dulu Saya, Dan Apa Permintaan Kamu Wahai Koboi?". Kata Si Ular Itu.

    Lalu Si Koboi Melepaskan Si Ular Itu, Lalu Dia Berkata :

    Si Koboi : "Saya Mempunyai 3 (Tiga) Permintaan, Iaitu Yang Pertama, Saya Mahu Wajah Saya Hensem Macam Lionardo Dikopiko, Yang Kedua badan Saya Setegap Arnold, Yang Ketiga "Anu" Saya Sebesar "anu" Kuda Yang Saya Tunggangi Itu". Sambil Menunjukkan Jari Ke Kudanya.

    Si Ular Berkata Dengan Tenang :

    "Sonang Bai Tuuuu, Esok Kamu Boleh Lihat Dicermin Apa Yang Terjadi, Sudah Ya, Saya Pergi Tata Titi Tutu". Kata Si Ular Sambil Pergi Masuk Semak-Samun Dan Menghilang.

    Lalu Si Koboi Itu Naik Kudanya Meneruskan Perjalanan Menuju Rumahnya. Memang Hari Sudah Lewat Dan Sesampai Di Rumah Si Koboy Berdiri Di Depan Cermin Dan Berkata :

    "Besok Kalau Tidak Ada Perubahan Siaplahh!, Aku Potong Kepalamu Wahai Ularr!". Sambil Berjalan Dia Masuk Ke Bilik Dan "Z z Z z " Ketiduran.

    Keesokan Harinya Si Koboi Bangun Pagi-Pagi Dan Terus Menuju Cermin, Dan Apa Yang Terjadi, Si Koboi Tergezut Gorilla Dan Gembiraaa, Dilihatnya Wajahnya Mirip Lionardo Dikopiko Dengan Senyum Bangga, Lalu Dia Membuka Baju Melihat Badannya Sudah Berubah Dengan Otot Yang Menonjol, Dia Memperagakannya Gaya-Gaya Bodybuilder, Kemudian Dia Membuka Seluarnya Dan Dia Terkejut Triple King-Kong Sekali, Dan Berteriak :

    "Tidak-Tidak. Ini Tidak Mungkin, TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!".

    Ternyata Dia Lupa, Dan Baru Ingat Bahawa Kuda Yang Ditungganginya Semalam Itu Adalah Kuda Betina...!!.

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 5:05 am

    Sperm education

    The newly born sperm was receiving instructions in conception from the instructor.

    "As soon as you hear the siren, run for the tunnel and swim in a straight line until you get to the entrance of a damp cavern. At the end of the cavern you will find a red, sticky ball which is the egg.

    Address it and say, "I'm a Sperm." She will answer, I'm the Egg." From that moment on you will work together to create the embryo. Do you understand?"

    The sperm nodded affirmatively and the instructor said, "Then, good luck!"

    Two days later, the sperm is taking a nap when he hears the siren. He wakes up immediately and runs to the tunnel.

    A multitude of sperm swim behind him. He knows he has to arrive first. When he nears the entrance to the cavern, he looks back and sees that he is far ahead of the other sperm.

    He is able to swim at a slower pace but does approach
    the red, sticky ball.

    When, at last, he reaches the red, sticky ball, he smiles and says, "Hi, I'm a sperm."

    The red sticky ball smiles and says, "Hi. I'm a tonsil."

    warna_hot
    Laftenen
    Laftenen

    Female
    Number of posts : 409
    Age : 31
    Location : petaling jaya selangor
    Popular :
    200 / 100200 / 100

    Registration date : 2008-07-13

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by warna_hot on Tue Aug 05, 2008 5:08 am

    Aiyaaa...Nyonya!!!


    Pada suatu hari, seorang Nyonya bernama Nyonye Mei Lee datang
    ke KL untuk
    kali pertama selepas menang loteri. Beliau check-in disebuah hotel
    mewah dan
    seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik penginapan
    Nyonya Mei Lee.
    Nyonya Mei Lee dengan girangnye mengikuti langkah-langkah
    pelayan itu dan
    ketika pelayan tersebut menutup pintu, Nyonya Mei Lee melihat ke
    sekeliling.
    Beliau tetiba menjadi marah lalu berkata kepada pelayan tersebut.
    "Eksekius mi, lu jangan ingat wa tua, mali dari kampung, tatak tau
    duduk
    hotel.. sudah baya latut latut, lu kasi ini bilik ka??! kicik!! tatak tibi,
    tatak lemari tatak apa pun??? katil mau titun pun tatak????,
    haiyyaaa.. mau
    tipu olang ka??!!" Lalu pelayan itu pun menjawab, "Sabar Nyonya,
    ini baru
    lift, maaa...."

    my-aka-elol
    Forum Police
    Forum Police

    Male
    Number of posts : 1045
    Age : 29
    Location : DE paN-Pc
    Popular :
    500 / 100500 / 100

    Registration date : 2008-07-07

    bush??

    Post by my-aka-elol on Sat Sep 06, 2008 7:15 am

    Sewaktu Preseden Bush mengunjungi Malaysia baru-baru ini... dia dibawa mengeliling ibukota dengan menaiki sebuah kereta
    mewah. Pemandu kereta mewah itu tiba-tiba berkata...
    "Tuan Cakap aje apa yang nak di ibukota ini... saya pasti tunaikan.."

    "Well", kata Bush...
    "Sebenarnya saya sudah lama ingin memandu kereta sendiri. Di US.. .kalau saya mahu keluar k
    emana-mana pastinya sudah tersedia pemandu dan kereta peribadi untuk saya. Saya ingin sangat memandu sendiri...
    tapi tidak pernah mendapat melakukannya."

    "Wah," kata pemandu..
    "Kalau itu saja permintaan tuan.. tidak jadi masalah.."

    Dan kemudian mereka pun bertukar tempat. Presiden Bush memandu dan pemandu tadi duduk di belakangnya.
    Tetapi bila sampai di persimpangan pertama... Bush lupa untuk berhenti di lampu merah..

    Tiba-tiba polis mengikuti kereta tersebut dan memberhentikannya... polis turun dari motornya, dan menghampiri
    kereta tersebut. Tetapi sebaik sahaja dia mendekati.. ia melihat Presiden Bush... dan ia segera kembali ke motornya
    dan menghubungi pegawai atasannya.

    "Tuan.." kata Polis itu
    "Saya baru saja menahan seorang pembesar."

    "Apa?" kata atasannya,
    "Ketua Polis ke?"

    "Bukan Tuan.. dia lebih tinggi dari Ketua Kita"

    "Hey, adakah kamu menahan Perdana Menteri?"

    "Tidak Tuan.. malah dia lebih tinggi lagi."

    "Well, siapa yang kamu tahan itu?" tanya pegawai atasan kebingungan.

    "Tidak tahu Tuan.." jawab Polis
    "Tapi siapapun dia, yang pastinya pemandunya saja sudah Presiden Bush!"
    lol! lol!

    my-aka-elol
    Forum Police
    Forum Police

    Male
    Number of posts : 1045
    Age : 29
    Location : DE paN-Pc
    Popular :
    500 / 100500 / 100

    Registration date : 2008-07-07

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by my-aka-elol on Sat Sep 06, 2008 7:17 am

    mitsubishi vs kancil???

    Pada suatu malam yang hening dan sunyi di lebuhraya
    utara selatan kelihatan sebuah kancil putih tersadai di sebelah lane
    kerosakan. Ada orang tua yang berdiri disebelahnya,pemilik kancil tu
    sedang berjalan kehulu kehilir cuba menahan kereta supaya membantu.tidak
    ada sebuah kereta pun berhenti.tiba-tiba datangla sebuah kereta evo
    7 berhenti di sebelah kancil tadi.

    "Ada apa nie pakcik,kereta rosak ke?"tanya pemuda
    berusia dalam lingkungan 20an."a'ha rosak "jawap pakcik tu simple
    aje....

    "Ok,cam nie,saya ada tali nanti saya ikat kat kereta
    saya dan saya tarik kereta pakcik sampai tol"mamat nie bagi idea.

    "worrait gak tu...", tapi....nanti kalau pakcik rasa awak bawak laju
    pakcik akan hon dan bagi high beam"

    "Ok pakcik"..mamat nie pun ikatlah tali kat kereta
    kancil didepan dan hujungnya diikat dibelakang bumper evonye.
    dia pun jalanla..dengan slow dan berhati-hati. Dalam lima
    kilometer mamat nie laju le sikit,apalagi pakcik tu pun hon dan bagi
    high beam la kat mamat tu.Mamat tu pun slowkan balik..

    Tiba-tiba ada sebuah ferrari datang dari belakang dan
    press minyak kat mamat evo7.apa lagi,jiwa muda patang dicabar,
    dia pun tekan la minyak rapat nak kejar ferrari nie...lupa la pulak dia
    dengan kancil org tua yg diikat kat belakang kereta dia.

    Orang tua tu punya la hangin satu badan,dia pun hon dan bagi hi beam
    bagai nak rak.Mamat evo7 tu dah tak sedar dah angin punya pasal.
    Kebetulan pilak polis ada buat speed trap kat
    bawah jambatan.

    Vrooommm......bedesup peginye... ini dah lebih speed limit nie...kate polis nie..cecah
    250kmj memasing nie... Dia pun contact la kengkawan dia kat depan supaya saman
    kereta-kereta yg laju nie...

    "Over..over,ada tiga buah kenderaan memandu melebihi had laju,sebuah
    ferrari,sebuah evo7 dan sebuah lagi kalau aku cakap korang mesti tak
    percaye punye.........sebuah kancil putih tengah cucuk angin evo7 tu
    dan bagi hon dan hi beam nak potong!!!'

    Sponsored content

    Re: koleksi cerita kelakar.....

    Post by Sponsored content Today at 2:36 am


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 2:36 am